Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už v nadpisu hrubice! Fuj.

2 0
možnosti
Foto

jen aby to zase nebyl nějaký sociologický projekt, už jsme to tu zažili několikrát

3 0
možnosti
Foto

Madam, domluvte si, prosím, doučování z češtiny. Potom zkuste něco napsat, nechte výtvor zkontrolovat, poté jej můžete publikovat. Au, i ten monitor to musí bolet.....Rv

11 0
možnosti
KD

K98a73r23e53l 30D82u96b

14. 4. 2014 21:31

Michal David ? Nesoudil se o nějakou zabavenou vilu, kterou dostal od komoušů za zásluhy ?  Jak ho nazvat a nebýt zabanován ?

6 0
možnosti
FF

F90i84l55i59p 46F45u83c35h41s

14. 4. 2014 21:26

Také jsem ten článek četl, paní Renato. Pestrý svět odebíráme pravidelně, píší docela zajímavě. Slečna Bagová to tentokrát opravdu přepískla. Tohle se vážně nedělá. Až mi bylo pana Davida líto. ;-(

Je moc dobře, že jste na toto téma napsala blog, paní Renato. Já osobně mám Vaše blogy moc rád. Váš písemný projev je totiž velice kultivovaný a na vysoké stylistické úrovni. Mnozí Vaši kolegové blogeři by si z Vás měli vzít příklad. Kolikrát se nestačím divit, jaké hrubky jsou schopni ve svých článcích vyplodit. 8-o

Ale Vás se tento nešvar netýká, paní Renato. Vy jste pečlivá a na hrubky si dáváte obzvláště velký pozor. To se mi na Vás moc líbí. R^

Hezký večer. F.F.

17 0
možnosti
LP

jen abyste se z toho nepo.srali

1 0
možnosti
PA

P96e83t13r 53A28g70u22l91á14r

14. 4. 2014 21:17

Ono toho existuje víc... Ctrl+D. Jednou to musím dočíst do konce. Ale najednou to nejde.

3 0
možnosti
Foto

Nejaka provokace? :-)

0 0
možnosti
DK

češtin bít můj veliká kobila

5 0
možnosti
JL

Skoro mám pocit, že to je takto napsáno úmyslně, ale uznávám, že se mohu mýlit.

4 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 865x
jsem pohodová a společenská,ráda píši o všem co se kde děje a tak,mám ráda zvířata,přírodu a jiné,a nam moc hodneho partnera

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené články